Něco málo (hodně) o mně

Zdarec! Vítám Vás u mého prvního článku, rozhodla jsem se ho věnovat mé maličkosti...


Nebudu vám tady vypisovat celý můj životopis. Upřímně ? Koho to zajímá. Bohužel, jsem od přírody velmi ukecaný člověk, ale pokusím se to sepsat zkráceně. 
Je mi pouhých čtrnáct let, a na svůj věk jsem toho zažila poměrně málo. Tak, teď jsem Vám prozradila jeden z mnoha důvodů, proč jsem si tenhle blog založila... Chtěla jsem ten svůj nudný život trochu okořenit..

Celý život hledám svůj hluboce skrytý talent. 
Však ten slogan všichni známe..." Každýmu něco jde" Zato mně, jde akorát nemotornost a
 neustálá nepořádnost. Jediné, co bych o sobě dokázala říct že mi jde, tak to je fotografování..

Nikdy jsem neměla moc zájmů, a když jo, tak mě to hned přestalo bavit (kromě focení). A není to moc dlouho, když nastal den, kdy jsem objevila dlouhodobou zálibu . Tím je čtení, a celková záliba v knihách. Díky své největší lásce ( Harrymu Potterovi) jsem JÁ, tehdejší odpůrce knih našla zálibu v knihách. Harry nebyl jediný který mi otevřel oči, pomohla mi má úžasná kamarádka Anet (@bookoholic_anet ). 


A teď něco málo o mé osobnosti. Jednoduše... introvert chodící v neustálém ústraní, většinu času pesimista a melancholik. Jsem i obrovský nervák a strašpytel zároveň, což mi k životu moc nepřidává. Ajeje, teď jste si o mně určitě udělali skvělý obrázek. Ale ne, mám i světlejší stránky, ke kterým nepochybně patří humor, kterému rozumí málokdo. Doufám, že jste to se mnou hned při prvním článku nevzdali, a snad se uvidíme i příště.


Užívejte života!

Komentáře

Okomentovat