Přečteno- PROSINEC 2017

Ahoj! Měsíc prosinec utekl jako voda, a já vám tu s mírným zpožděním přináším souhrn jak z minulého měsíce, tak i z minulého roku.

Výsledek obrázku pro sirotčinec slečny peregrinové podivné městoTenhle měsíc jsem nemohla začít líp! První mou přečtenou knihou byl můj nejmilejší Sirotčinec slečny Peregrinové: Podivné město. Recenze zde.
Názor v kostce: Dech beroucí a neskutečně napínavý příběh, který si hned zamilujete. 5/5☆

 Pak následovaly dva rereadingy, nebo-li knihy které jsem už jednou četla.

Výsledek obrázku pro harry potter a tajemná komnata knihaPrvní z nich byl Harry Potter a tajemná komnata. Tohle je jedna z těch knih, kterou můžete číst nesčetněkrát a stejně toho nebudete mít dost. Pokud jste nečetli, tak je to obrovská chyba kterou musíte co nejdřív napravit. 5/5☆
Výsledek obrázku pro bajky barda beedlehoA druhým rereadingem byly Bajky Barda Beedleho. Další má srdcová knížka (já jich mám tolik že to snad ani není možný). Názor ve zkratce: Krásné, svým způsobem poučné, doporučuji všem. 5/5☆



Výsledek obrázku pro volání netvoraPředposlední kniha nebyla vůbec špatná, ale vysoká očekávání, jsou holt vysoká očekávání.Recenzi najdete zde. Zkrácený názor: Bylo to poutavé, a krásně dojemné. 4,7/5☆



Výsledek obrázku pro Kouzelnický svět J.K. Rowlingové: Filmová magie 2Poslední kniha kterou jsem v tomto měsíci přečetla, není úplně ledajaká kniha. Je to Kouzelnický svět J.K. Rowlingové: Filmová magie 2. Je nádherně zpracovaná a hodně zajímavá. 5/5☆ 







Celkem přečtených knih: 5
Celkový počet hvězdiček: 4,9/5
Jak vidíte, prosinec byl pro mě skoro ve znamení Harryho Pottera, což mi ani v nejmenším nevadilo :D. Jsem moc ráda že se poslední měsíc v roce 2017 takhle skvěle vydařil. Doufám, že jste si Vánoce a Silvestr užili, a přeji vám to nejkrásnější v roce 2018! 

Komentáře

  1. Třetí díl Harryho jsem taky četla minulí měsíc a byl úžasný jako vždy. Bajky Barda Beedleho bych si chtěla přečíst, až dočtu sérii, ale i tak se na ně moc těším. Na město podivních se chystám, ale chtěla bych si ho koupit jen ty fotky bych chtěla vidět, protože kdo nemiluje tajemství a čarodějnice a tohle všechno?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! Bajky jsou fakt skvělé, máš se na co těšit😍😍

      Vymazat

Okomentovat