Nostalgie- Filmy

Ahoj!! Konec školního roku se nám kvapem blíží a s nim i přichází myšlenky typu: Páni! Jak to mohlo tak rychle utéct?! Páni! Mám pocit jako kdyby bylo prvního září! Páni! Vždyť ještě před chvíli jsem se nervovala z přijímaček! Páni, páni, páni.
Nevím, jak u vás, ale u nás ve třídě se poslední době potýkáme s podobnými připomínkami. V posledních pár měsících mě přepadá taková i nostalgická nálada a já se rozhodla se s vámi o ni podělit. Mě, jako velkého milovníka filmů napadlo, že bychom mohly začít s filmy. Spousta mých oblíbených filmu, řekněme v dětství, mám ráda doteď, tudíž většinu filmů, které vám tady vyjmenuji mám ještě pořád ráda :)
Omlouvám se, ale filmovo-tématickou fotku nemám :(
Ale je asi rok stará, tak aspoň trošku se to hodí.

1.)Harry Potter

Výsledek obrázku pro harry potter film
Když někdo řekne dětství,jako jedno z prvních věcí se mi vybaví zrovna Hp. Když jsem byla menší, knížky jsem zrovna dvakrát v oblibě neměla, tudíž jsem je nechala na později. Ale filmy? To byla závislost! O letních prázdninách jsem ho sledovala neustále. Ale nejlepší byly večery, když jsem se na Harryho dívala rodinou a o vteřinu později jsem říkala slova, která se následně ozývaly z televize...Byla jsem pěkně otravné dítě :D

Související obrázek2.)Star wars
Ano, i já jsem tehdá propadla tomuhle hitu. Nikdy jsem nebyla velký fanoušek sci-fy, ale tohle mě dostalo. Jako malá jsem tomu ději moc nerozuměla, ale to mi vůbec nebránilo ve sledování té série dále :D Tyhle novější díly, které nedávno byli v kinech jsem upřímně neviděla. Viděla jsem jen Síla se probouzí, ale to jsem bohužel nedokoukala. Ale žádný strachy! O prázdninách mám v plánu vše shlédnout :). Na SW se ráda koukám pořád, baví mě koukat jak se ta technologie postupně zlepšovala a zlepšovala. O celkové dějové lince (a celkově další důvody proč tu sérii mám moc ráda) nebudu radši začínat, to by bylo na déle :D.
Výsledek obrázku pro spiderman tobey
3.)Spider-man (myslím tím úplně ten první)
Aaa! Moje první marvelovka, kterou jsem kdy viděla!!! Ale máme tu jeden menší paradox...Už od samotného vzniku kamenů nekonečna se vědělo o mé nenávisti k pavoukům, takže...Jak je možné, že jsem si Spajdyho oblíbila? Tuto otázku si pokládám už fakt dlouho :D Tenhle film jsem viděla tak v deseti letech? V té době jsem neměla ani tušení kam má obsese spěje.


Související obrázek4.)Pán prstenů
Ke všem předchozím filmům mě přivedl můj brácha (Ano, mám bratra...Ty jo, v tomhle článku se toho o mně dozvíte!) a tento není výjimkou. Ještě pořád si pamatuji večery, kdy jsme spolu s bráchou sledovali LOTRA a já měla kvůli skřetům noční můry...Ach ty vzpomínky.
Výsledek obrázku pro 101 dalmatinů


5.)101 dalmatinů 
Jak už jste si všimli, přesunuli jsme se na filmy z trošku jiného soudku a to na ty, které jsou více pro děti. Jelikož jsem jako malá fakt milovala psy, tak tenhle film jsem mohla sledovat pořád. Viděla jsem ho jak kresleného, tak i hraného...obě verze mám pořád ráda.

Výsledek obrázku pro barbie movies6.)Barbie filmy
Ano, i já se tomu divím, ale já fakt zbožňovala filmy tohoto typu. Měla jsem od Barbie snad milion cédeček (Jee! Pamatujete CDéčka?!) a vždycky jsem se nemohla rozhodnout po které sáhnout. Samozřejmě, doma jsem taky měla Barbie panenky, ale o tom teď nemluvíme... Když jsem se ptala mamky jestli si nepamatuje nějaký film, na který jsem se dívala jako malá, tak ji hned napadlo zrovna toto.

7.)Shrek 
Výsledek obrázku pro shrek movies postersShrek i nadále patří k mým nejoblíbenějším animákům, některé věci se prostě nemění. Teď mě jen tak napadá, v dětství jsem měla i plyšáka Shreka! Ani nevíte jak moc hustě jsem si s nim připadala :D Jsem ráda, že se k téhle pohádce filmové studio častokrát vracelo, tahle pohádka se nedá zapomenout.



Na filmy, které jsem sledovala v dětství je nespočet, ale už teď je to fakt hooodně dlouhé, tak to radši ukončím tady :) Ještě bych chtěla podotknout, že mi ve článku chybí hodně kreslených pohádek, převážně Disneyovek, ale to by ten seznam byl nekonečný :D. Doufám, že se vám článek líbil a určitě mi do komentářů napište, které filmy jste sledovali jako vy v dětství, třeba se v některých shodneme :)
Užívejte života!

Komentáře

  1. Aaaaa! Tak tohle je fakt boží článek �� na Barbie filmy jsem taky koukala �� byly skvely nahodou! (Tyjoo...to byly časy, když jsem si film mohla pustit jen na DVD ��)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuu! Moc, moc děkuji😍😍 To bylyyy :D Přesně! Žádný filmy online, jen DVD✨😂

      Vymazat
    2. Jo, to já jako dítě koukala ještě na videokazety 😁😁

      Vymazat

Okomentovat