Přečteno- SRPEN 2018

Ahooj! Dneska tu přicházím s "mírným" zpožděným přečtenem. Žádné speciální výmluvy nemám, jednoduše...Nálada byla fuč. A když je psací nálada fuč, tak je to pěkně blbé. Ale žádné strachy! Tahle menší pauza tekla tak rychle jak přišla. V srpnu jsem nepřečetla tolik knih jako v červenci, ale i tak mi to vůbec nevadí. Přečtena jsem i trošku změnila (například rozdělila do různých kategorií...), myslím si, že takhle to bude lepší jak pro mě, tak i pro vás.  

Komiksy


Hobit- ztvárnění se mi moc nelíbilo, ale jinak jsem si příběh ráda zopakovala. 2,7/5☆


Assasins Creed; Zkouška ohněm- Začátek mě vůbec neoslovil,ale během čtení to bylo lepší. Takový lepší průměr. 3/5☆


Hilda se vrací- Hilda opět nezklamala. Budu se opakovat, ale jinak to nejde; Je to milé a ilustrace jsou boží! Moc se těším na seriál. 4,5/5☆

Hilda a kamenný les- Za mě úplně nejlepší díl! Od začátku po konec jsem se nemohla odtrhnout a i ilustrace se mi líbili asi nejvíce. 5/5☆
"Dětské knížky"

Gerda- Měla jsem chuť na nějakou dětskou knížku a Gerda mi přišla jako nejlepší výběr. Nemýlila jsem se, naplnila všechna má očekávání. Je nádherně ilustrovaná, stojí ji věnovat chvilku času. 5/5☆

Odd a mraziví obři- Na tuhle jsem se těšila pěkně dlouho! I hned jak jsem ji uviděla, tak mě zaujala svoji obálkou a celkovým zpracováním.  To zpracování je přenádherné, ne že ne. Docela jsem se bála zklamání, něco málo jsem od ní očekávala, ale hned po první stránce jsem věděla, že se mi to bude líbit. Ilustrace a i příběh jsem si naprosto zamilovala.5/5☆
Young Adult

Dvůr trnů a růží- Miluji tu sérii už teď 5/5☆ /musela jsem toho napsat tak málo, neboť by to bylo na hodně dlouho/   

Předobrý život- Přečteno za pár minut v knihkupectví (ještě pořád z toho umírám smíchy, Anet :D). K zamyšlení super, ale jako knihy mi to přijde zbytečné. Líbilo se mi jak místy do proslovu Rowlingová zakomponovala i Harryho. Celkově myšlenky Jo naprosto zbožňuji a tohle se mi líbilo. 4/5☆

Jiskra v popelu- Úžasná, opravdu úžasná fantasy plná skvěle promyšlených zvratů. (Skoro) všechny postavy mi byly velmi sympatické, ale Eliase jsem si oblíbila nejvíce. ELIAAAAS 💛💛 Sama moc nevím, proč jsem ji nedala plný počet hvězdiček...Asi mi tam chyběla taková ta jiskra :D 4,7/5☆

Smolná sezóna - Docela prazvláštní knížka, občas jsem byla hodně zmatená, ale četlo se to úplně samo. A ukončení se mi moc líbilo :) 4/5☆


Černooká- Anet (která mi knížku mimochodem půjčila...Děkujuuu!) se knížka moc nelíbila, tak jsem očekávání doost snížila, ale nakonec mě opravdu překvapila! Styl psaní mi fakt hodně zamlouval a postavy mi přišly skvělé (i když jsem někdy hlavní postavu Viky chtěla za její chování profackovat :D). 4,7/5

Celkem přečtených knih: 11
Celkový počet hvězdiček: 4,3/5☆

Užívejte života!




Komentáře