Přečteno- ÚNOR 2018

Ahoj! Ahoj! Ahoj! Všechny Vás opět vítám u dalšího článku. Moc se Vám omlouvám, že poslední dobou články nebyly (a i příspěvky na bookstagramu). Znáte to, školy je v devítce prostě hodně.
Měsíc únor byl pro mě hodně úspěšný, ale když to vezmu z jiného úhlu, je to nic moc. Přece jen byly prázdniny a volna jsem měla docela hodně. Ale co se dá dělat no :D. Jednu knížku tady neuvidíte, protože jsem ji přidala do Přečtena za leden (odkaz zde), neboť jsem těch knih v tom měsíci přečetla opravdu málo, tak abyste neměli zas tak krátký článek :D.
Většinu knih jsem měla půjčených, proto nejsou na fotce 

Výsledek obrázku pro sníh nebo sníhMou první knížkou byla; Sníh nebo popel: Zajímavá, ale i trochu nudnější knížka s velmi povedenou mapou.3,8/5☆ 

Výsledek obrázku pro nebe je všudeDále jsem si z knihovny půjčila Nebe je všude. Půjčila jsem si ji jen díky náhodě a nikdy jsem na ni moc dlouho nekoukala. Můj velmi krátký názor: Neurazí, nenadchne. 3/5☆


Výsledek obrázku pro sul more
I přes né tak dobré začátky ohledně výběru knih, se to zlepšilo. V knihovně jsem si ještě půjčila Sůl moře. Rozhodně toho nelituji. Je to fakt srdcervoucí knížka, nad kterou budete po dočtení pěkně dlouho přemýšlet. Ruta (recenzi na knížku od stejnojmenné autorky máte zde) a mi už po druhé dokázala, že psát opravdu umí. 5/5☆


Výsledek obrázku pro kouzelníci z waverly knihaTaky občas když kramaříte starými věcmi najdete něco, o kterém jste nevěděli, že byste někdy vlastnili? Tak to se mi zrovna stalo s knížkou Kouzelníci z Waverly. Prohlížela jsem si mé staré dětské knížky, a našla jsem tam tuto. Tuhle knížku jsem si vlastně přečetla kvůli vzpomínkám. Je napsaná podle seriálu, který už od dětství zbožňuji. Sice je ÚPLNĚ totožná se seriálem, ale aspoň jsem si zavzpomínala. Je fajn, ale rozhodně od toho čekejte nějaké "wau." 4/5☆

Výsledek obrázku pro dopisy na konec světaPak přišla jedna velká hrůza... Aneb Dopisy na konec světa. První polovina byla příšerná, ta druhá to sice o moc nezachránila, ale byla lepší. Nápad je dobrý, ale jinak to byla nuda. 2,5/5☆




Výsledek obrázku pro harry potter a ohnivý pohár knihaA to nejlepší na konec...Další rereading Harry Pottera! Konkrétně Ohnivý pohár. Tuhle sérii doporučuji úplně všem, přečíst si něco takového je nutnost! Zmůžu se už jen na pár slov; Já to prostě miluji. 5/5☆









Celkem přečtených knih: 7
Celkový počet hvězdiček: 3,9/5

Jsem moc ráda, že jsem po delší době zase navštívila knihovnu, víceméně se mi to vyplatilo. Co vy? Navštěvujete taky knihovnu?
Užívejte života!












Komentáře