Infinity War (POZOR OBSAHUJE SPOILERY)

Ahoj! Ahoj! Ahoj! Vítám vás u tohohle neobvyklého článku. Jelikož dnes 25.4. jsem byla v kině na nejočekávanějším filmu tohoto roku, aneb na Avengers- Infinity War, tak jsem se rozhodla, že vám o tom něco napíšu. Předem se omlouvám za mé popisy...A vlastně veškerá slova, které nedávají moc smysl. Tento článek píši ihned po příchodu z kina a přímo srším emocemi.
Marvel is bringing its superheroes to Virtual Reality with a new Oculus-exclusive game - Learn More about this amazing Innovative Product on The Notice Centreâ„¢

Upřímně, moc nevím jak začít. Pokusím se od začátku. S moji nejmilejší Anetkou (@bookoholic_anet) jsme se na tenhle den těšili pekelně dlouho. Celé naše pocity byly smíšené, těšily jsme na nový Marvelovský film, ale byl tu dost velký zádrhel. Tak nějak nám bylo jasné, že někdo zemře. A o to víc jsme byly ze všeho nervóznější. Ten den, kdy to všechno mělo být, jsem se probudila se zprávou od Anet, cituji; Uaaaa. Ještě 12 hodin!!!!... Tak asi máte představu, kam naše myšlenky pak celý den mířily. A to od samého rána. Bohužel, škola je škola a pro mě byl tenhle školní den jeden z nejdelších. Hodiny byly tak zpomalené, až to bylo k nevydržení. Když jsem se vrátila ze školy domu, hned jsem se šla koukat na Black Panthera. Ano, do dneška jsem ho neviděla, proč? Upřímně, nijak mě ze začátku nezaujal a já si chtěla počkat na lepší kvalitu. No a jelikož je i Panther součástí IW, bylo téměř nutné ho zhlédnout. Ale bylo to úžasné! Moc se mi to líbilo.
Čekání doma nebylo o nic moc lepší. Neustálé koukání se na čas a marné pokusy nějak zabít čas. A světe div se, já to zvládla! Ale to bych nebyla já, co bych na náš sraz s Anet nepřišla včas. Celou cestu jsme se bavily o naších teorií, pocitech ohledně filmu. Když jsme dojeli na místo, šly jsme si vyzvednout v knihkupectví knížku. Konkrétně Regenáty, no není nádherná? Po dlouhém stráveném čase v knihkupectví jsme šly čekat v sále u kina. Postovaly fotky na bookstagram a koukaly na trailery, které v sále hrály, znáte to. A pak nadešel čas si jen koupit popcorn a jít. Byla to doba, než konečně začal film, miliony reklam a trailerů. A pak to přišlo. Ten úžasný soundtrack, známé logo Marvelu, rychle promítající postavy. Samou radostí se mi chtělo skákat.

Můj názor BEZ SPOILERŮ
Film byl z pohledu děje, efektů atd. famózní! MCU vůbec nezklamalo. Naopak, jde vidět, že si na tom celé studio dalo obrovskou práci. Ale ty emotivní části? Naprosto zdrcující. Žádný film mě takhle nedostal. U žádného filmu jsem tak moc nebrečela, to vám mohu odpřísáhnout. Sice nám některé pasáže odlehčily nezapomenutelné vtipy, ale člověk stejně v sobě držel smutek, který ho pohltil hne dna začátku. A konec to ještě víc pohřbil. Člověk byl v takovém transu, že na plátno zíral s otevřenou pusou. Ti, co jste film ještě neviděli, rozhodně vyčkejte a konec titulek, jako vždy pro nás Marvel připravil pod titulkovou scénu...A v tomhle případě byla strašně důležitá. 
Konečný verdikt... Za mě to je nejlepší film, který jsem kdy viděla.
Teď bude následovat můj názor se spoilerama, takže pokud nechcete něco vědět rychle přejděte tuhle část, úplně na konec jsem pro vás našla pár meme obrázků :D. 

...

Můj názor SE SPOILERAMA
Avengers INFINITY WAR IMAX POSTER !!
Film začal naprosto příšerně. Myslela jsem, že omdlím. Chtěla jsem řvát, běžet za Lokim a obejmout ho. Kéž by to šlo. Pro mě je Loki nejlepší filmová postava, ani nevíte jak moc mě jeho smrt zarmoutila. Opravdu jsem nevěděla, co v tu danou chvíli dělat. Tak jsem jen brečela. Hůř to začít nemohlo. Řeknu vám to přímo, probrečela jsem většinu filmu. Až tak silné mě to zasáhlo. Radši ani nechci vědět, jaký byl na mě pohled :D. Přísahám, žádný film ve mně nevyvolal podobné pocity. Žádný. Smála jsem se jak divá, brečela jak želva...A mnohem víc. Efekty byly luxusní, nemohla jsem se vynadívat. Celý film doprovázely soundtracky u kterých jsme s Anet občas i "tančily" :D. Ty soundtracky jsou proste boží, ať si každý říká co chce! A ten konec? V sále byl naprostý klid. Nikdy jsem v hlavě neměla takovou černou díru (a to ani při matice, a to už něco znamená!). Postě sdhhfvipasehoadrféi!!!!!!!! JAK? KDO? CO? KDY? JÁ CHCI VYSVĚTLENÍ! A ani toho jsem se po titulkách nedočkali. Bohužel, nezbývá nám nic jiného než se někam na rok zahrabat a přečkat předlouhý rok na další část.
No nic doufám, že se vám,jak IW, tak i článek líbil a já se s vámi loučím. Mějte se krásně!

Užívejte života!
(i když to teď po IW bude těžké...Ale my to nějak dáme!)




A na závěr...Mého nejmilovanějšího Lokiho💛

Komentáře

  1. Jsjxjjendkwnyksniwjyjowjxisjdkd!!!! V životě jsem necetla dokonalejsi clanek 💚 naprosto se vším souhlasim. A panebože! Jsem v nekoho članku 💚 *kontroluje tep*. Moc děkuju za tak krásně užity den 💚 bez tebe bych v tom kině opravdu umřela 😭💚 A nás manzel bude v našich srdcích navždy 😭💚

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aneeeet😭😭😭 Ty jsi tak hodná!😍😍 To jsem ráda! To já ti moc děkuji😍 Vždycky...Nikdy ho nepřestanu milovat😭💚
      Strašně moc děkuji za tak krásný komentář💛💚

      Vymazat

Okomentovat