Série První konec

Autor: Lauren James
V originále: 1.díl The next together (vydáno v roce 2015)... 2.díl  The last beginning (2016)
Žánr: Dívčí romány s kapkou sci-fi
Vydáno: 1. díl Cooboo v roce 2016... 2.díl Cooboo 2017
Počet stran: 1.díl 368... 2.díl 343
Série: První konec
Anotace:     1. dílu(První konec); Osudem Katherine Matthewa je rodit se stále znovu a znovu, století za stoletím. Pokaždé se do sebe beznadějně zamilují, ale osud je vždy tragicky rozdělí. Možná ten další konec bude jiný...
             2. dílu(Poslední začátek); Na Clove čeká záhada, kterou musí vyřešit v minulosti, a láska, již musí najít v minulosti.
Před šestnácti lety zmizeli teenageři Katherine a Matthew beze stopy po skandálu, který otřásl světem. Clove Sutcliffová je ale nyní odhodlaná své dlouho ztracené příbuzné zase najít. Jenže kde začít hledat pár, který se podle všeho v každém klíčovém historickém okamžiku reinkarnuje? Kdo vlastně byli Kate a Matt? Proč se rodili  zas a znova? A kdo je tajemná Ella, která se Clove během pátrání znovu a znovu připlétá do cesty?
K sérii je přidána tahle časová osa, díky
které, se lépe zorientujete
Hodnocení: Panebože to bylo...wbduwhxodhk!~Tuhle recenzi píšu těsně po dočtení série, takže jsem ještě plná emocí :D~ Vezmu to pěkně od začátku. Od série jsem upřímně nic moc neočekávala, a ani na bookstagramu jsem o ní nic moc neslyšela takže...Proč vlastně jsem si ji přečetla? To díky mé nejdražší Anet. Ta mi sérii doporučila (respektive první díl, druhý ZATÍM nečetla :D). Tak jsem si řekla, že ji tu šanci dám. A v žádném případě toho rozhodnutí nelituji! Začala jsem První konec číst když jsem jela s rodinou na jednu oslavu, a ani nevíte jak pro mě bylo těžký se od knížky odtrhnout. Od úplného začátku jsem si zamilovala styl psaní autorky, bylo to čtivé, a autorka neplýtvala slova na zbytečně dlouhé popisy. Taktéž jsem si zamilovala hlavní postavy. A ten jejich humor! Každou chvíli jsem se smála.
Celý děj a zápletky byly zkrátka úžasné. A ten konec? Ten mě donutil se ihned pustit do druhé dílu :D.
Co vám budu povídat, druhý díl byl o kapku horší. Ale opravdu jen o kapku! Clove mi ze začátku přišla protivná a nepříjemná, ale vzhledem k okolnostem její chování už chápu.
Celý děj je pěkně zamotaný, je totiž plný spletitých zápletek ze kterých se nemůžete odtrhnout, neboť chcete co nejdřív vědět jak to celé dopadne. Občas jsem se musela pozastavit a zamyslet se, začínalo to být složitější a občas jsem se v tom i motala, ale ke konci mi naštěstí bylo spoustu otázek zodpovězeno. Takže jestli byste se začínali v knížce ztrácet, žádný strach ke konci vše pochopíte :).
Tuto duologii vám doporučuji z celého srdce. Jak vidíte, sérii jsem si opravdu oblíbila, takže doufám, že si sérii také přečtete, opravdu to za to stojí :).
Kolikrát můžete ztratit člověka, kterého milujete?
Celou sérii hodnotím 5/5☆
Tuto recenzi věnuji Anet, díky ní vznikla tahle recenze :) 




Komentáře

  1. Mockrát děkuji za věnování ���� Ani nevíš, jak jsem ráda, že se ti líbily!! �� A ty fotky? Naprosto nádherný �� Krásná recenze, B ��

    OdpovědětVymazat
  2. Nemáš vůbec za co!💛💛 Děkuji mnohokrát, A😍😍😍

    OdpovědětVymazat

Okomentovat