Přečteno- LISTOPAD 2017

Ahoj! Vítám vás u mého prvního článku který nese téma "přečteno." Rozhodla jsem se, že tyhle
článku pojmu ve zkratce. Ke každé knize, kterou tady uvidíte, napíšu maximálně pět slov, kterou podle mého názoru knihu vystihuje. Neberte to úplně vážně, jsem si jistá, že se tu najdou výjimky kde těch pět slov opravdu nebude :D. Ještě co bych chtěla dodat, je, že knížky nebudou (ve většině případů) seřazené podle něčeho. Často se mi stává, že nevím kdy přesně jsem tu danou knížku přečetla. A teď dost zbytečných žvástů, jde se k věci.
Výsledek obrázku pro v šedých tónechMám tušení, že jsem hned na začátku měsíce přečetla knihu V šedých tónech. Recenzi na ni najdete zde
Můj názor v kostce: Dojemná, nesmírně čtivá kniha.  5/5☆



Výsledek obrázku pro dívka z inkoustu a hvězdDalší v pořadí tady mám knížku Dívka z inkoustu a hvězd. Recenze zde
Názor: Nudná, zdlouhavá knížka.  2,3/5☆



Výsledek obrázku pro hvězdy nám nepřályDíky čtenářskému kroužku jsem si dala rereading knížky Hvězdy nám nepřály. Můj názor k té knížce se nijak nezměnil: Zajímavá, knížka které chybí špetka čtivosti. 5/5☆


Výsledek obrázku pro šest vranPředposlední mou listopadovou knížkou bylo Šest vran. Opět, recenzi najdete zde.
Názor: Krásná, dobrodružná knížka, do které jsem se až po uši zamilovala.  5/5☆








Související obrázekNo, a jsem u konce. Listopad jsem ukončila krásnou knížkou která nese název: Navždy s láskou Lara Jean. Názor: Láska, roztomilost, neuvěřitelná čtivost.  5/5☆







Celkem přečtených knih: 5
Celkový počet hvězdiček: 4.2/5

Musím uznat, že listopad byl docela úspěšný. Doufám, že jste si tenhle měsíc užili  podobně dobře jako já, a uvidíme se příště.
Užívejte života! 

Komentáře