Sirotčinec slečny Peregrinové: Podivné město

Autor: Ransom Riggs
V originále: Hollow city (vydáno v roce 2014)
Žánr: Fantasy
Vydáno: Jota 2014
Počet stran: 424
Série: Sirotčinec slečny Peregrinové (druhý díl) 
Anotace: Neobvyklé putování, které začalo v knize Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, pokračuje. Jacob Portman a  jeho noví přátelé cestují do Londýna, podivného hlavního města světa. Doufají, že zde najdou lék pro svou milovanou ředitelku, slečnu Peregrinovou. Ovšem v tomto válkou zkušeném městě na ně číhá překvapení za každým rohem.
A dříve než může Jacob odvést podivné děti do bezpečí, musí učinit důležité rozhodnutí týkající se jeho lásky k Emmě Bloomové.

Kniha pod přebalme
Jako v předešlém díle jsou i
v tomhle autentické fotografie
Hodnocení: Musím říct, že tohle jsem fakt nečekala. Před čtením jsem si projížděla různé recenze, a hned jsem se zhrozila, jakou to má kritiku. To je taky důvod, proč jsem knížku tak dlouho odkládala, kvůli strachu. Ale teď můžu s radostí říct, že ten strach byl naprosto zbytečný! :D Pokud se vám líbil první díl, pochybuji že by se vám druhý nelíbil. Bylo to plné akce, zvratů na které jsem hleděla s otevřenou pusou. Postavy jsem si oblíbila ještě víc! Hlavně Millarda a Bronwyn, Jacoba, slepá dvojčata, Hugha...PROSTĚ VŠECHNY! Moc se mi líbilo prostředí ve kterém se to odehrávalo, protože prostě Londýn, co dodat :D. A teď něco o grafické stránce. To je něco! Sice mi z fotek nenaháněla taková husina jako v prvním díle, ale stejně jsem z nich měla podivné pocity. Celá knížka je  krásně udělaná, jak s přebalem, tak i pod.
Pokud máte rádi hodně dobře propracované fantasy plné dobrodružství s kapičkou romantiky (romantiky je tam minimálně, ale trocha tam je) tak neváhejte a běžte do ní. Za mě fakt ano, tohle bylo něco! :)

V srdci záhady přírody leží další záhada.
5/5☆

Komentáře