Polibek v New Yorku

Autor: Stephanie Elliot a James Noble( jejich pseudonym je Catherine Rider) 
V originále: Kiss me in New York (vydáno v roce 2017) 
Žánr: Dívčí romány
Vydáno: Coboo v roce 2017
Počet stran: 240
Anotace: „Může to být ještě horší?“ 
S Charlotte se rozešel přítel a ted' měla být na cestě do Londýna za svojí rodinou, ale protože její let zrušili, trčí sama v New Yorku. Čeká ji ten nejhorší Štědrý den! Pak potká Anthonyho. Kluka, který přijel na letiště vyzvednout svou přítelkyni, ale ta se s ním před všemi rozešla.
Ve snaze opustit to prokleté místo se Anthony stane Charlottiným průvodcem po městě. Oba se snaží na své rozchody zapomenout plněním deseti bodů  obskurní příručky. Ale třeba se ukáže, že ty úkoly nejsou tak zbytečné, jak se zdá.
Hodnocení: To bylo tak krásny! Čtivé, nápadité a hlavně oddechové.
Celé to je napsané ze dvou pohledů, a to se mi hodně líbilo! Moc si ted' nedokážu představit jaké by to bez toho bylo. Sice je tahle knížka vánoční, ale já jsem si ji přečetla v lednu, což mi vůbec nevadilo! Klidně bych si ji přečetla v létě.
Postavy mi přišli skvělé,  ale občas jsem si prostě musela říct; "Co to zase děláš?!" Ze všech postav jsem si oblíbila Omylku, ta je tak úžasná! Pokud vás knížka ze začátku moc nezaujala, počkejte si až se na scéně objeví právě ona! Určitě si ji zamilujete.
Strašně se mi líbilo, že se děj odehrával v NY. Díky knize aspoň vím, že se má touha navštívit NY prohloubila :).  
∼Tuto recenzi bych chtěla věnovat @bookoholic_anet která mi knížku dopučila a i půjčila. Ještě jednou moc děkuji! ∼
Lásku nejde odstranit laserem..
4,8/5☆


Komentáře

  1. Ach, úžasná recenze ❤️ Jsem opravdu moc ráda, že se ti kniha líbila! 😍✨ A moc děkuji za věnování 😍😍✨

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá recenze ♥ Na tuhle nádheru jsem už tolikrát koukala, ale nikdy jsem se k ní nedostala.. :( Musím to napravit ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat