Přečteno- LEDEN 2018

Ahoj! Všechny Vás vítám u prvního Přečtena v tomhle roce. Doufám, že Váš předchozí rok byl plný radosti. Hodně opožděně Vám přeji jen to nejkrásnější v letošním roce :).
V lednu jsem přečetla jen dvě knihy, tak jsem se rozhodla, že do tohohle článku zahrnu i třetí knížku, kterou jsem přečetla poslední den v lednu a to chvilku po půlnoci. 
Na fotce mi chybí jedna knížka kterou jsem nestihla vyfotit(musela jsem ji vrátit kamarádce :D) 

Související obrázekTenhle rok jsem začala knížkou Fangirl. Je to skvělá knížka, která má velké "mouchy". Těmi "mouchami" myslím ukázky Simona Snowa, ty byly opravdu nezáživné. 4/5☆


Výsledek obrázku pro polibek v new yorkuPak přišla povánoční nálada, díky které jsem si přečetla Polibek v New Yorku. Recenzi najdete zde. Knížka byla krásná, vtipná, a dokonce mi pomohla lépe poznat New York. Moc se mi líbila. 5/5☆

Výsledek obrázku pro illuminaeA jako poslední tady mám toho "vetřelce". Je to knížka Illuminae na kterou najdete recenzi tady. Byla nesmírně napínavá, ale hlavně je krásně zpracovaná! Klidně bych ji doporučila člověku, který moc sci-fi nemusí, protože to zpracování stojí za to. 4/5☆









Celkem přečtených knih: 3
Celkový počet hvězdiček: 4,3/5

Jak tak koukám, letošní rok jsem začala docela pozitivně. Doufám, že takhle to bude po celý rok (ale s větším množstvím knih! Tenhle měsíc v počtu knih je fakt bída.).
Zajímalo by mě, jestli jste si dali nějaké předsevzetí...Určitě mi to napište do komentářů :). 
Já na převzetí moc nejsem, ale tenhle rok bych chtěla přečíst tak 50 knih, berme to jako takovou výzvu :).
Užívejte života!


Komentáře

  1. Samé super knihy! Fangirl je naprosto úžasná, těším se až si jí zopakuju :) ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat