Dcera hvězd

Autor: Michaela Burdová
V originále: Dcera hvězd
Žánr: Fantasy
Vydáno: Klika 2018
Počet stran: 388
Anotace: Samota je jako červ, který vás zevnitř pomalu užírá. Dcera hvězd Arinala, kdysi mocná válečnice bohů, zůstala sama mezi obyčejnými smrtelníky. Odolá instinktům vražednice?
Dcera hvězd se staly po válce bohů štvanou zvěří. Zbídačenému světu vládne krutou rukou zrůdný národ gronů, kvůli kterému všechna království zanikla. Lidé nepředstavují nic jiného než otrockou sílu a potravu pro stvůry.
V lese za osadou hnije tajemství deroucí se ze záhrobí. Arinala se stala součástí plánu čehosi, co mělo zůstat dávno pohřbené. Co když ale sama sebe připravila o jedinou možnost, jak z téhle noční můry uniknout? Může se znovu stát Dcerou hvězd, nebo už je pozdě?
Příběh o ztrátě, odvaze, nenávisti a smrti, ale také o síle přátelství, hledání sama sebe a o strachu z toho, kým by se člověk mohl stát.
Hodnocení: Knížka byla skvělá! Celý svět je krásně vymyšlený,
detailně (někdy až moc) popisován.
V knížce se střídá několik pohledů, což mi občas dělalo menší problém, protože se tam objevovalo tolik jmen, ale člověk se v tom pak zorientoval. Postavy- luxusní! Hlavní hrdinka mi přišla sympatická. Nebylo u ní slyšet žádné fňukání a její cílevědomost ještě pořád obdivuji. A že jí svítí ve tmě vlasy a oči? Takový nápad se mi fakt líbí! A proč jsem knížce nedala plný počet hvězdiček? V místech se to táhlo, a to docela hodně. Ale možná za to trošku může zpracování knížky...Knížka je poměrně velká a kvůli velikosti stránek se mi četla pomalu, tudíž mi to tolik neutíkalo.
Děj je velmi nabitý a napínavý. Moc se mi líbilo, jak se hlavní hrdinka postupně rozvinula. Z uzavřené a mrzuté dcery hvězd se stala ochranitelská a občas i přátelská hrdinka. Celkově mi ty postavy přišli fakt promakané a dost jsem jim fandila. Zejména Meje, Darretovi a především Renymu, aneb faidrovi (je to něco jako drak! Totálně jsem si ho zamilovala :D.)
Knížku doporučuji všem, které baví putovatelské fantasy :) Tohle je knížka pro vás!

Knížku si můžete zakoupit kliknutím zde.
Mnohokrát děkuji autorce za zaslání výtisku :)

Uvědoměním si vlastní mysli můžeš změnit svůj život. S myšlenkami jsou spojené pocity. A pocity vytváří tvou realitu. Budeš-li se cítit silná, pak silná budeš. Budeš-li se cítit poražená, pak budeš poražená.
4/5☆

Komentáře