Přečteno- DUBEN 2018

Ahoj! Vítám vás u pravidelného měsíčního přečtena (který píšu jako vždy v polovině dalšího měsíce :D). Duben byl pro mě ohledně...všeho hodně hektický. Do školy jsem toho měla příliš, tak jsem ráda, že jsem aspoň nějaké knížky přečetla. Jde se na knižní shrnutí!
Omlouvám se za tak jiný náhledový obrázek.
 Všechny zmíněné knížky v tomhle článku jsem měla vypůjčené, tak jsem je nemohla jak nafotit :/

Výsledek obrázku pro rudá jako rubínDuben jsem začala knížkou Rudá jako rubín. Cestování v čase je v knížce skvěle vymyšlené, ale něco mi tam chybělo.3,5/5☆

Výsledek obrázku pro nocteDále tu mám Nocte; Úžasná knížka s famózním ukončením.4,8/5☆

Výsledek obrázku pro blesková povodeň knihaA jako poslední jsem přečetla Bleskovou povodeň. Přečetla jsem si ji díky náhodnému výběru v knihovně. Mile mě překvapila. Občas je fajn si přečíst knížku z jiného soudku. 2,5/5☆

Celkem přečtených knih: 3
Celkový počet hvězdiček: 2,5/5☆

No, duben byl u mě letos fakt slabý...Ale co se dá dělat :D (flegmatik forever!).
Užívejte života!

Komentáře

  1. Rudá jako rubín jsem jednu dobu strašně chtěla přečíst si ale pak moje nadšenost nějak upadla viděla jsem sice film, který mě docela zaujal na proti ostatním, ale stejně si i tak chci do teď přečíst tu knížku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem tak koukala, hodně lidem se líbila :) Určitě se do ní pusť a uvidíš ☺

      Vymazat
  2. Rudá jako rubín je naprostá pecka, počkej na další díly, jsou fakt lepší :-) A Nocte je parádní, ten konec mě naprosto dostal, čekala jsem všechno ale ne tohle. Ale Verum bylo.. nevím, už se mi tolik nelíbilo, místy bylo vyprávění zmatené :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě nevím, zda se do dalších dílů pustím 😶...Snad někdy ano😊 Taky mě hodně překvapil! Na Verum jsem slyšela spouuusty negativních recenzí, tak se toho docela bojím 😕

      Vymazat

Okomentovat