Renegáti

Autor: Marissa Meyer
V originále: Renegades (vydáno v roce 2017)
Žánr: Fantasy
Vydáno: Egmont v roce 2018
Počet stran: 508
Série: Renegáti
Anotace: Renegáti jsou syndikát lidí s neobyčejnými schopnosti. Vynořili se z trosek zničené společnosti a zavedli znovu řád tam, kde dosud vládl chaos. Jako obhájci práva a spravedlnosti jsou pro všechny symbolem odvahy a naděje. Výjimkou jsou Zločinci, které kdysi svrhli. Nova má důvod Renegáty nenávidět a touží po pomstě. Jenže na cestě za svým cílem potká Adriana, který je Renegát. Dosáhne Nova
nakonec své pomsty?
Hodnocení: TOHLE SI MUSÍTE PŘEČÍST! 
Od knížky jsem měla větší očekávání a trošku jsem se i bála zklamání...Ale to nepřišlo! Knížka předčila má veškerá očekávání a moc mě překvapila. Od Marissy jsem četla jen Bez srdce, což je trošku jiný druh fantasy než jsou Renegáti a já jsem moc nevěděla, co od toho očekávat. Už v Bez srdci jsem si styl psaní autorky zamilovala, ale tady? To bylo ještě lepší! Autorka píše jednodušším stylem, tudíž se to čte úplně samo. Moc se mi také líbilo vykreslení prostředí, skvěle jsem si všechno dokázala představit. Děj byl plný akce, zvratů a úžasných vtipů, u kterých jsem se smála ještě dlouho.
Nova mi přišla úžasná a i sympatická. Lepší hlavní postavu jsem si nemohla přát. A Adrian? Ten byla taky skvělý! jeho sarkazmus a odlehčování situací bylo boží. Musím taky zmínit originálně vymyšlené schopnosti. Sakra, kdo by nechtěl kreslit věci, které pak ožijí? Nebo proměňovat se v motýli? Geniální!
Ano, teď jsem tu knížku vychválila do nebes, pak je vám asi jasné, že se u mě Renegáti stali nejlepší knížkou za letošek. Pokud milujete jako já Marvel, či DC (což není úplně můj šálek kávy), tak tohle je přesně pro vás. Ale i když úplně superhrdiny/superzáporáky nemusíte, věřím, že se vám to bude líbit ...Doporučuji, doporučuji a doporučuji. A jako poslední co vám chci říci...za mě #teamanarchisti

Kdo se ničeho nebojí, nemůže být statečný.
5/5☆

Komentáře