Harry Potter doporučení

Ahoj! Vítám vás u mého dalšího článku, tentokrát to nebude úplně recenze. Jasně, nádech recenze to může mít, ale berme to jako menší... Doporučení
Jelikož, není má Harry Potter sbírka úplně malá, tak jsem se rozhodla vám ukázat pár knížek  které jsou s ním spjaty a říct vám, jaké z nich mám pocity.
Jako první  knížky (spíše učebnice) tady mám Famfrpál v průběhu věku- ta se zaobírá jak jinak, než famfrpálem. Jak a kdy vznikl atd., Bajky Barda Beedleho- Tahle je o krátkých příbězích, např. Příběh tří bratří který všichni moc dobře známe. Fantastická zvířata a kde je najít- Učebnice, o kouzelnických zvířatech. Najdete tam přesný popis jak vypadají a kde se  nacházejí.
Tyto učebnice se nedávno vydaly v novém kabátku+ bylo přidáno více ilustrací. Já mám tedy starší vydání, ale věřím, že postupem času si dokoupím ty novější. Dozvíte se v nich spousty věcí, jsou krásně zpracované a určitě se ve vaší knihovně neztratí. Já mám ze všech tří úplně nejradši bajky, ale doporučuji vám všechny :).


Dále tady máme "o trochu větší knížku." Klidně bych ji mohla nazvat potterheadskou biblí protože je tááák velká! Jmenuje se; Harry Potter a filmová kouzla. Ze všech knih které vám v tomhle článku ukážu, je má nejoblíbenější. Je plná informací, zajímavostí, krásných fotek a mnohem víc. Je v ní popsáno snad skoro všechno, od prvního dílu až po poslední.
Ke knize jsou přidány různé drobnosti, například Pobertův plánek.

 Další v pořadí máme Kouzelnický svět J.K. Rowlingové- filmová magie. Tahle knížka je rozdělená na dvě části, Fantastická zvířata a kde je najít,a z většiny Harryho Pottera. Je velmi podobná předešlé knize, ale přece jen, pár faktů navíc se tam najde. Má méně stran (102), a těch přidaných věcí je tam mnohem méně. Pokud máte rádi Fantastická zvířata, určitě se vám zalíbí, sice se knížka věnuje spíše Harrymu, ale věřím že nikoho nezklame.
 Jako u filmových kouzel, zde najdete pár drobností a samolepek.

 Panoptikum postav je dle mého názoru ze všech nejslabší. Myslela jsem, že se tam bude o postavách psát celkově, ale jsou tam spíše popsány jejich kostýmy, z jaké materiálu jsou, jak se vyráběly atd. Docela mě zklamala, ale aspoň vím, že pro příště si budu muset přečíst pár stran, ještě před koupi. Ještě nesmím zapomenout zmínit krásné fotografie a skice které se v knize nacházejí, ty jsou vážně skvělé :).  Jestli vás zajímá podle čeho se tvůrci inspirovaly, z jakého materiálu jsou kostýmy postav běžte do ní.

 A jako poslední máme Bestiář Harryho Pottera. Tahle knížka obsahuje docela podrobný popis, jak ze skicu vzniklo stvoření na filmovém plátně. Jako u předešlých knih, kniha obsahuje krásné návrhy a fotografie zvířat. Tahle knížka mě opravdu bavila, vždycky mě zajímalo, jak tvůrci vytvořily například Klofana, a teď jsou všechny mé otázky zodpovězeny.

Dodatků je tam opravdu velmi málo.
Na fotce vidíte letáček sov. 

Pokud o nějaké přemýšlíte a nevíte jakou si koupit, na 100% bych vám doporučila Filmová kouzla, za ty peníze to stojí :).
 Omlouvám se za tak dlouhý článek, snažila jsem se to sepsat zkráceně, nepovedlo se :D. Doufám, že jsem vám pomohla při rozhodování a neunudila k smrti.

Užívejte života! 





Komentáře

  1. Juuu😍krásný článek!💛 Někdy v budoucnu si nějakou z nich budu muset pořídit😊

    OdpovědětVymazat

Okomentovat