Šest vran

Autor: Leigh Bardugo
V originále:  Six of crows (vydáno v roce  2015) 
Žánr: Dobrodružné a fantasy 
Vydáno:  Fragment (v roce 2017)
Počet stran: 384
Série: Šest vran 
Anotace: Ketterdam- rušné přístavní město, kde se dá za peníze koupit naprosto cokoliv. Nikdo to neví lépe než Kaz Brekker, fenomenální podvodník a zloděj. Neštítí se žádné špinavé práce a dokáže vybruslit z každé situace. Jednoho dne dostane nabídku, na kterou by kývl jen šílenec. Pohádková odměna však několikanásobně převyšuje všechna nebezpečí, která ze sebevražedné zakázky plynou. Sám to ale nezvládne. Bude potřebovat další pomocníky... 
Trestance prahnoucího po pomstě.
 Zázračného střelce se slabostí pro hazardní hry.
 Černou ovci z prominentní rodiny na útěku z domova. 
Špiónku pohybující se neslyšně jako stín. 
Dívku využívající svoji krásu jako smrtící zbraň.

Ke knize jsou dvě mapy! 
Ke knize jsou dvě mapy! 
Hodnocení: To bylo tááák úžasnýý! Fakt jsem se bála zklamání, ale právě naopak! Příjemné mě překvapila. K postavám nemám co vytknout, všechny jsem si je zamilovala. Hlavně tedy Kaze! Aaaa! Kaz Kaz Kaaaaz, ještě pořád z něho šílím. Ze všech kapitol jsem si oblíbila ty z jeho pohledu (ano, kniha je psaná z pohledu šesti hlavních postav). Bylo to velmi napínavé, častokrát jsem četla s vykulenýma očima a celé čtení jsem si fakt užívala. Už z anotace to srší napětím, ale že by tam byl i humor? Tak to jsem fakt nečekala. Dokonce se mi stalo. že jsem se zasmála i nahlas, a to se mi u knížek málokdy stává.
Pří koupi téhle knížky jsem se bála té tloušťky, známe to: "Jak dlouho to sakra budu číst?" Ale toho se nemusíte bát. Jak je tam plno akce, tak čtení uteče jako voda.
Na konec, bych nemohla nezmínit vzhled knihy, to je taková krása! A ta vůně! Pořád se nad ní rozplývám.

Srdce je jako šíp. Potřebuje cíl, v němž může spočinout. 
5/5☆



Komentáře

  1. Na knižku sa ešte len chystám, ale som veľmi zvedavá. Počula som len chválu a Griša sa mi celkom pozdávala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se do ní pusť :) Pokud se ti líbila Griša, myslím si že se ti bude líbit i Šest vran :D

      Vymazat

Okomentovat