Prázdninový knížní tag

Zdravím čtenáře mého blogu! Ano, je to tady...Můj historický první tag! Sama nevím, proč jsem nikdy nic takového nezkusila, možná kvůli strachu, že by se vám to nelíbilo. No, uvidíme, když tak budu ráda za názor v komentářů :).
Tenhle tag jsem nevymyslela já(moje hlava by nikdy nic takového nevymyslela! Na to jsem až moc nekreativní :D), ale našla jsem na tomhle klik skvělém blogu :).
Nebudu zdržovat a jde se na tag!

Všechny fotky, které ve článku uvidíte, tak
jsou všechny mé a už jsou trošku starší
1.Čteš o prázdninách více, nebo méně než přes rok?
Rozhodně více! Já přes rok mám minimum času (fajn, může za to prokrastinace), tudíž podle toho pak vypadají přečtené knížky za školní měsíce. Já s rodinou o prázkách ani moc necestuji, takže pak mám i větší čas na čtení.

2.Když si vybavíš prázdniny,jakou knihu si s nimi spojíš?
Fůha, jako první knížka, která se mi hned vybavila při přečtení otázky, tak byla Láska a Gelato, kterou jsem upřímně ještě nečetla, ale pokaždé když procházím kolem knihovničky koukám po ní. Už bych se do ní měla fakt pustit. 
Jinak si jako další představím úplně všechny knížky. Hodně lidí si čte o prázdninách samé oddechovky, ale mně je vcelku jedno po jakém žánru sáhnu, beru podle chuti :).

3.Kolik si schopná si vzít knih na dovolenou?
Tři? Čtyři? Nebo i pět? Záleží na počtu stran, zpracování knížky (jestli je velká či malá), ale maximálně asi těch pět.

4.Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
Docela jo, když je nálada tak se tomu nebráním. Zrovna
teď v červenci jsem přečetla Romeo a Julie a ráda bych si ještě něco přečetla. 

5.Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
Těch je! Mně rozhodně nevadí zfilmované knížky, naopak, i když nejsou úplně přesné, ale stejně hezky zpracované, tak se mi líbí :). Když jsem přečetla Zemi příběhu (recenze zde), tak jsem přemýšlela o filmovém zpracovaní, určitě by to bylo super!Pak třeba Kostičas, Illuminae, Renegáti...Je jich spousta.

6.Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou,jaká by to byla?
CJEWFNKLSA! Už vím, proč tyhle tagy nedělám, jsem strašně nerozhodná a málokdy odpovím jednoduše :D. Určitě s někým z Hp, klidně se samotným Voldym, prostě s kýmkoliv:D.

7.Které místo z knihy by jsi ráda navštívila?
BRADAVICE. Bez nejmenšího pochybení Bradavice. A kdybych mohla ještě jedno, tak určitě Zemi Příběhů :).

A jsme u konce! Doufám, že se vám tag líbil a uvidíme se zase jindy!

Užívejte života!





Komentáře

Okomentovat