Přečteno-ČERVEN 2018

Zdravím! Konečně tu máme konec školního roku (respektive prázdniny- píšu to až o prázkách :D)! To je času na čtení, ale já toho stejně přečtu minimálně...Prostě já :D
Jako první čím začnu, tak jsou komiksy, kterých jsem v tomhle měsíci přečetla docela dost(než obvykle přečtu).

Výsledek obrázku pro deadpool komiks lovec dušíDeadpool; Lovec duší (Posehn, Duggan, Koblish, Hawthorne)-Tohle byl můj úplně první marvelovský komiks a byl tak úžasný! Komiks mě pobavil a i hodně překvapil. 5/5☆

Deadpool; Drákulova výzva (Posehn, Duggan, Dugan, Koblish)- Když jsem zjistila,že v knihovně máme dalš komiks Deadpoola (díky Anet!), byla jsem tak šťastná! První byl trošku lepší, ale i tak mě moc bavil. 4,5/5☆
A jako poslední komiks jsem přečetla Rocketa (Young, Parker)- Trošku zklamání, čekala jsem od toho něco jiného. 3,7/5☆
A teď následují knížky.

Harry Potter a Fénixův řád (J.K.Rowling)- Říkám to pořád a nikdy nepřestanu...Rereadingy Harryho mě budou bavit  navždy. 5/5☆
A jako poslední Víš, že tě potřebuju? (Estelle Maskame)- Docela vycpávkový díl. 3,5/5☆










Celkem přečtených knih: 5
Celkový počet hvězdiček: 4,3/5☆

Vím, mé poslední Přečtena bývají docela nezáživné, ale věřím, že toho v červenci přečtu více...Máte se na co těšit :).
Užívejte života!


Komentáře