Země příběhů- Kouzelné přání

Autor: Chris Colfer
V originále: The Land of Stories- The wishing spell (vydáno v roce 2012) 
Žánr: Fantasy, pohádky, young adult
Vydáno: Nakladatelství Fragment v roce 2016
Počet stran: 340
Série: Země příběhů (1.)
Anotace: Zazvonil zvonec a pohádky byl konec...Ale jak to bylo vlastně dál? Když kouzelná kniha přenese dvojčata Alex a Connera na záhadné místo, netuší, že se jim právě splnil sen všech dětí. Ocitli se v zemi pohádkových příběhů! Cesta do světa lidí se ale uzavřela a vypadá to, že není cesty zpět. Čeká je neuvěřitelné dobrodružství plné překvapení, kouzel a setkání s postavami, které znají z pohádek. Nepůjde však jen o setkání milá a příjemná. Boj dobra se zlem totiž nikdy neskončil.
Hodnocení: S potěšení vám představuji další knížku, kterou si musíte zapsat do vaše to be read listu.
Už jen kvůli té mapě si tu knížku musíte
přečíst!
FAKT SI TO MUSÍTE PŘEČÍST. 
Když člověk poprvé knihu spatří, řekne si, že to musí být knížka pro děti...A samotná anotace ty myšlenky jen potvrdí. I já jsem si to myslela, dokonce jsem se na stories zeptala na názory ostatních, snad všichni mi napsali, že tu sérii milují a pro malé děti to určitě není. Já s nimi teď můžu jen souhlasit. 
Celý příběh se odehrává z pohledu jedenáctiletých dětí, ano, přesně tohohle jsem se bála. Já moc nemusím, když je knížka vyprávěna z pohledu menších dětí než jsem já. Ale tady mi to vyhovovalo a ani na jednou jsem s tím neměla sebemenší problém. 
Chris píše tak úžasně čtivě, četlo se mi to úplně samo a chvilkami jsem měla obrovský problém s odložením knížky. Postavy nebyli rozhodně papírové, naopak, dokázala jsem s nimi soucítit a valnou většinu jsem si moc oblíbila. Na konci vás čeká velké vyvrcholení a odhalení tajemství, u kterého jsem si furt říkala, jak něco může být tak milé, a zároveň tak úžasně promyšlené.
 Prosím vás na kolenou, přečtěte si to, tahle knížka si zaslouží vaši pozornost. 



Padouchy z lidí většinou dělají okolnosti.
5/5☆

Komentáře

  1. Vypadá fakt dobře, to se musí nechat :-) Asi tomu nátlaku z instagramu a blogů už prostě neodolám... je to jak s Nikdyuš :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá, a je to ještě lepší! :)
      Nesmíš odolat, tuhle knížku si prostě musíš přečíst! :D

      Vymazat

Okomentovat