Přečteno- ČERVENEC 2018

Ahoooj! Opět vás zdravím u tradičního Přečtena. Červenec, měsíc léta, spoustu volného času (teda...U mě ano, nevím jak je to u vás), což taktéž znamená spousty přečtených knih! Já jsem si ustanovila deset knih, a dokonce jsem to překročila! A nejen to, s menším švindlem jsem přečetla více knih než tento obrovský rychločtenář.
Tak se jdeme podívat, co všechno jsem přečetla...
Omlouvám se za tak špatnou fotku, fotila jsem ji strašně narychlo.


Výsledek obrázku pro bez Å¡ance knihaBez šance- Úžasně napsané, originální, přečtené během chvilky. Recenze zde. 5/5☆

Výsledek obrázku pro cinder and ella knihaCinder & Ella- Konec byl hodně klišoidní, ale jinak to je skvělě originální romanťárna! 4,5/5☆

Výsledek obrázku pro zemÄ› příbÄ›hůZemě příběhů; Kouzelné přání- ÚŽASNOTINA! Jedna z nejlepších knih za letošek. Recenze zde 5/5☆

Výsledek obrázku pro romeo a julie knihaRomeo a Julie- Nečekala jsem, že to bude tak dobré! Romeo mi teda moc nesedl, ale jinak vám to jako povinnou četbu moc doporučuji :) 4/5☆

Výsledek obrázku pro plutonaPlutona- Zatím nejslabší komiks, který jsem četla, ale zajímavý nápad se tomu musí nechat. 3,8/5☆

Výsledek obrázku pro vÅ¡echny malé zázrakyVšechny malé zázraky- Autorčin styl psaní mi velmi vyhovoval, četlo se to úplně samo. V knížce najdete plno krásných myšlenek a budete nad tou knížkou dlouho přemýšlet. Jediné co bych tomu vytkla je začátek, mně se prostě nelíbil. 4,7/5☆


Výsledek obrázku pro zemÄ› příbÄ›hůZemě příběhů; Návrat kouzelnice-První díl byl o kapku lepší, ale i tak to bylo NAPROSTO ÚŽASNÉ! Musíte si to přečíst!!!! 5/5☆

A teď přichází mé menší švindly :D
V jeden den jsem měla chuť objevit nějaké knížky na mém tabletě, tak jsem tak hledala a hledala, až
jsem našla tyhle krátké knížečky. Každá má okolo čtyřiceti stran, v celkovém počítaní knih za tenhle rok je počítat nebudu, ale chtěla jsem je vám ukázat. Obě jsou v angličtině, ale ta angličtina tam je lehká, bez problému to zvládnete :).

All my friend are dead & All my friends are still dead- Obě jsou...no zvláštní. Nebylo to špatné, ale kdybych to nepřečetla, obešla bych se bez toho. Bylo to docela blbost. 
Moc nevím co si o tom mám myslet :D. 2,5/5☆



Výsledek obrázku pro cesta dÄ›jinami čar a kouzelHarry Potter; Cesta dějinami čar a kouzel- Na tuhle knížku jsem se tak těšila a splnila má očekávání! Bylo to kouzelné! Dozvěděla jsem se spoustu zajímavých věcí. M0oc mě to bavilo.4,7/5☆
U e-knih jsem ještě chvilku zůstala.
Jak jsem si tak prohlížela tablet (jen tak mimochodem, on byl asi rok rozbitý a teď se mi probudil k životu, proto ten neobvyklý zájem o e-knihách :D), tak jsem objevila tyhle tři Harry Potter e-knihy. NECHÁPU JAK JSEM NA NĚ MOHLA ZAPOMENOUT! Ihned jak jsem spatřila, věděla jsem, že si je musím co nejdříve přečíst. Tyhle e-knihy napsala samozřejmě Rowlingová a pokud se ptáte zda je můžete sehnat i v tištěné podobě, tak to vás bohužel zklamu, zůstanou jen jako e-knihy :). Můžete je sehnat zde. A ještě bych chtěla dodat, že všechny jsou v češtině, já bych to v ájině nedala :D.
Všechny tři byly vážně skvělé, dozvěděla jsem se toho strašně moc! Moc mě bavily a opravdu je vám doporučuji :).
Nejlepší(nemohla jsem se rozhodnout, která je lepší):
-Hogwarts; An incomplete and unreliable guide- Zajímavá fatka o Bradavicích, skvělá byla kapitola o mrzimorské společence :) 4,7/5☆ 
- Short stories from Hogwarts of heroism, hardship and dangerous hobbies- Tady mě nejvíc bavila kapitola o minulosti Minervy. Páni! Vůbec jsem nevěděla, že to měla v životě tak náročné. 4,7/5☆
Nejslabší 
- Short stories from Hogwarts of power, politics and pesky poltergeists- Tam mě moc nebavila kapitola, kde byli vyjmenováni uplnš všichni ministři, ale když pominu tuhle část, tak to bylo opět skvělé. 3,7/5☆ 


Výsledek obrázku pro s láskou te nenávidímS láskou tě nenávidím- Žádné veledílo to není, ale některé povídky byly vážně senzační. Recenze zde. 3,5/5☆

Výsledek obrázku pro harry potter a princ dvojí krveHarry Potter a Princ dvojí krve- Po přečtení tolika doplňkových knih k Harrymu jsem měla velkou chuť se pustit do samotného Harryho. Musím říct, že to bylo lepší než, když jsem to četla poprvé a to jsem si myslela, že to nejde. 5/5 


Výsledek obrázku pro láska a gelatoLáska a Gelato- Jee! To bylo úžasné! Pořádná letní oddechovka. Po přečtení jsem měla hroznou chuť na Gelato. 4,7/5☆










Celkem přečtených knih: 16
Celkový počet hvězdiček: 4,3/5

Fuuha, tak jsme u konce. Ani nevíte jak dlouho mi trvalo to všechno sem vypsat :D. Tohle je určitě můj rekord přečtených knih v měsíci! Eeej! Když nad tím tak přemýšlím, není tak špatné přečíst za měsíc pár knih, to se pak s tím nemusím vypisovat několik hodin :D. Do komentářů mi určitě napište kolik knih jste přečetli vy a jaká z nich byla nejlepší :). 
Užívejte života!

Komentáře